onsdag 21 oktober 2009

Onsdag

Trötter är mitt andra namn... Usch vad jag är trött idag, kanske inte så konstigt när jag börjat blivit förkyld heller men iaf :) Njuter av att vara lite ledig nu i två dagar, har en jobbig helg framför mig igen :/ ska jobba lite extra på moi bien på lördag oxå, kan ju faktiskt inte säga nej till extra timmar just nu :( Behöver alla pengar jag kan få, och när det är ett soft jobb som innebär bara lite disk, rydd och göra latte så ställer jag mer en gärna upp hehe :)

Ska ta och sätta på en dålig film och krypa längre ner i soffan, K ligger och snarkar förnöjt i andra änden, lite sliten kan jag tro :)

Måste ju även berätta att älskade Tina har fått sig en till liten ängel nu :) den 20/10 02.40 :) Linnea ska hon heta :) Grattis stumpan <3

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar