torsdag 15 oktober 2009

Torsdag

Jajaja, jag vet det var länge sen jag skrev ;) Älskade bea, nu sitter jag faktiskt ner och skriver några rader :P Har bara inte haft något att skríva om, ja det har jag inte nu heller men men :)

Jobbelijobb, blev inte så himla mye och göra i söndags.. Våran smarta hyresvärd hade glömt att tömma en frys i källaren, som skulle varit tömd för flera veckor sen eftersom den hade gått sönder.. Så lukten som började komma upp i restaurangen var inte men finaste, fick lov att stänga igen och göra rent hela restaurangen men någe special rök så lukten försvann, men nu går det så fint så :)

Jobbat helvakter sön, mån och tis så var bra skönt med två dagars fri nu innan helgen :) Igår så städa jag hela lägenheten, damsög och diska. Bakade kladdkaka och bara myste i soffan heeeela dagen/kvällen :) Idag hade jag tänkt att bara slappa av och njuta :P Ska hämta bea vid 5 i hemsedal, hennes älskade ford är fortfarande sönder.. Är rädd för att hon ska få fordusdeprisionus! Sen ikväll är vi bjudna på middag hemma hos till där vi även ska fira söta Elina som blev 3 år i måndags :) Stoooora tjejen ;)

Ciggis sen soffan igen ;)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar