fredag 23 oktober 2009

Fredag

Såååå nu är disken borta och ännu en tvättmaskin är på.. Guld stjärna i kanten till mig då ;) haha

Gårdagen bestod faktiskt av ingenting, me like! :) I ett försök att reparera beas resväska så fick vi oss ett gott skratt oxå ;) Har allt på film folkens så bara att fråga så kan jag med glädje visa er den, haha... Skrattade så jag nästan grät till den i går natt ;) Men det var ju iaf värt ett försök då, det kunde ha gått :P

Så nu väntar jag på att K ska vakna upp ur sin sköna koma i soffan (vill ju inte väcka han, är ju såå söt när han sover ;P) sen ska jag ner och kolla efter ny resväska till darlo :) <3 Va gör man inte för sin älskade sambo (som ska lämna mig helt själv EN HEL VECKA för att hon ska till egypten?!?!) ;) Men det är du värd gummman, är bara ett litet ynkligt fel.... JAG SKA JU INTE MED?!

Näe, kanske man ska fortsätta få ordning på det som kallas mitt rum tro.. Jobb i kväll från 20.00, hoppas det blir lugnt i baren..

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar