fredag 9 oktober 2009

Torsdag

Trött tröttare tröttast.. Förstår verkligen inte hur jag kan vara så här trött i så många dagar :/ I morgon ska jag köra min älskade sambo till bussen halv 9 sen ska jag krypa ner under täcket igen och sova halva dagen ;)

Kommit mig hem efter två dagar bergen, är faktiskt en vacker stad :) Synd att det regnar så mkt där bara :P Men vi hade det faktiskt väldigt bra med vädret iaf, och god mat åt vi och drack gott vin :) Men så klart så blev det ingen sushi, som alltid när jag el bea ska försöka oss på sushi så vill det sig bara inte! Självklart öppnade inte de två sushi restaurangerna vi gick till fören 15 och vi var tvungna att få i oss mat innan tåget gick, lagom irriterande! :( Men men, man kan väl kanske inte få allt....

Vrider och vänder, funderar och tänker..

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar