torsdag 1 oktober 2009

Torsdag

Så var det snart slut på den här veckan, tiden går faktiskt fortare än man tror, redan inne i Oktober! Helt galet :) Har varit en sväng i Ål idag och hämtat hem Astrit, åkte sen hem igen och har börjat tvätta alla mina kläder som har legat på mitt golv, med våran lilla tvättmaskin så har det redan blivit 3 tvättar och jag har minst 3 kvar :/ Måste dock vänta med de sista tills i morgon, har bara ett tvättställ så har ingenstans att göra av de tvättade kläderna annars.. Men men nog om det :)

Var ute på en kvällspromenad förut oxå :) Blev en liten runda på ca 1h, var faktiskt riktigt skönt, är oftast det när man väl kommer ut :P Så nu väntar jag bara på att jag ska få lämna restaurang nyckeln till Trygve så jag kan få krypa ner i bubbelbadet ett tag :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar