torsdag 22 oktober 2009

Torsdag

Mår faktiskt bättre idag :) Så himla tråkigt bara att man ska må dåligt så fort man är fri :( och när man väl ska på jobb igen så mår man finfint, suck!

Har bara njutit av att vara hemma och inte göra någonting, rätt så härligt då ;) Bara ligga och dra sig i sängen hur länge man vill, ingen klocka som ringer och meddelar att "nu-ska-du-faktiskt-rulla-upp-ur-sängen!!" Aaaaa, älskar att vara ledig ;)

Snart är det bara 2 veckor kvar innan jag åker hem till sverige igen, saknar min familj massa massa!

Börjat blivit bortskämd med massa massa mys om kvällarna så lär väl bli ensamt när ja väl måste klara mig utan, men men.. Ska kanske inte gnälla om det ;)

Ska krypa längre ner i soffan nu ett tag till innan jag ska ta mig i kragen och diska upp den där diskhögen som står och skriker på mig från andra sidan rummet!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar