onsdag 23 september 2009

väldigt väldigt annorlunda...

är älskade Sessan... Inte precis som alla andra katter måste jag erkänna, dock väldigt positivt (ja när hon inte gör utfall mot våra ben eller huvuden?!) Men älskar henne precis som hon är <3

Varit fri idag och ska vara även i morgon, härligt säger jag :) Morgon promenad tillsammans med min älskade sambo, (som har fått en ny fix idé igen, som kommer innebära mer motion och mindre socker??!!) som jag oxå älskar precis som hon är ;P

Bar jobb i helgen, men nästa fredag jobbar jag bara dag passet sen börjar jag inte fören sent lördag, nice :P Så det ska kanske slinka ner lite dricka då ;) hehe Ekonomin tycker dock att jag enbart ska äta nudlar de närmaste veckorna men har ju en massa massa gott att dricka hemma ;)

Ska ta och försöka göra mig klar för natten så man kommer sig i säng, ska ju trots allt upp halv 8(!) i morgon.. Pappa kommer bli såååå stolt ;)

Natta<3

1 kommentar:

  1. Lägg in en bild på katt skrälle. sen vill jag ha en rundvandring i lägenheten :) ??

    SvaraRadera