torsdag 17 september 2009

trötter...

ögonen börjar allt bli lite trötta nu, så blir nog sängen snart..

Hade möte på jobbet idag, och som alltid när man ska sitta flera stycken ner och prata så tar det lite längre tid än man väntat ;) 3 timmar senare gick jag på mitt skift, men men gjorde inte mig så mycket :) Har bar fre-lör så hoppas att folk har lite överseende och bara går ut lördagen ;) Plumbo kommer och spelar lör, något norskt band. Ska tydligen vara väldigt bra :)

Är lite fundersam, har många frågor och mycket tankar som far runt i huvudet just nu.. Men men, får väl bara vänta och se.. Hoppas iaf på fint väder i morgon så jag kan mysa med Sassan på våran uteplats :)

R.I.P Älskade fisen :( Var väldigt speciell och kommer att minas henne länge,länge <3

Och älskade Sambo! Ät mat om dagen och drick Kanjang så du inte blir sjuk!! ;) <3

Ska även tillägga att jag saknar familj och vänner där hemma en massa! Vet att jag är världens dåligaste på att höra av mig men tänker på er en massa ska ni vet <3

Lite trasig och knasig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar