söndag 13 september 2009

Dagen efter...

Och vi är uppe :) vaknade till liv vid 11 tiden i morse, då var det inga problem att ta sig upp :) Jag tror på det att alkohol dödar allt, känner mig mindre förkyld nu än jag gjorde innan helgen.. Skumelt :P Sitter med katten i knät och funderar starkt på att ta med en bok ut i solen, är så himla skönt ute :) Bäst att passa på innan det blir regn igen.

Gårdagen var i alla fall jätte trevlig :) Alla var vi lite sega efter fredagens utgång men vi satt här hemma och pratade och drack, åkte en tur till nesbyen och sa hej hej :) Känns bra att står på den andra sidan baren för engångsskull ;) Blev ett glas mjölk oxå innan bilen styrde vidare tillbaka mot gol.. Bea och jag kommer in springandes 4min innan baren stänger hehe, 5 kapten tack! ;P
En litet annorlunda efterfest som jag tror vi var lite för trötta för att gå på igentligen, men men :) Satt där ca halv timme innan det blev en taxi hem i stället :)

Vill tacka alla som har grattat och gjort min helg underbartbra :D <3

Solen nästa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar