söndag 27 september 2009

Söndag

Äntligen kommit mig hem efter en heldag på jobbet! Har krypit upp i soffan med datorn och ett glas rött :) Ska vara fri nu mån og tisdag, nice :) Ska man hitta på då mån tro, vill verkligen försöka hålla mig borta från nes, annars vet jag att jag kommer sitta där på jobbet iaf och dricka latte och inte få slappna av helt.. Har ännu en helvetes helg framför mig så måste tillåta mig själv att få vara lite fri oxå :)

Kvällen igår blev mer än vad någon hade trott, så tackar min ängel soldis för att hon ställde upp (kom in och sa, "nej emma, jag går hem och byter om och kommer och hjälper dig!!"). PUSSSSSSS till dig :) Var en massa blandat folk så var lite överraskad över att det inte blev något bråk, plus i kanten till alla nesningar ;) Sen hade vi ju våra älskade stammisar där som alltid gör kvällen lite trevligare <3

Ska ta och mysa ner mig lite mer i soffan nu hade jag tänkt och bara njuta lite, väntar på att min älskade sambo ska komma hem från Tina... Måste även tillägga att det är jätte fint här hemma numera :) Puss till dig bea! Sagt det förut och säger det igen: "DU FÅR INTE FLYTTA HEM TILL SVERIGE I MAJ!!!" hur ska jag klara mig utan dig?! :(

Mmmmm vin :D

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar