lördag 12 september 2009

Det är ingen vanlig dag...

nej för det är miiiin födelsedag, hurra hurra hurra ;) Oooo tack så hemskt mycket för alla sms, telefonsamtal, mail etc. :)

Gårdagen gick lite lugnt till,(om ni frågar mig, bea ser ut att vara ett levande lik och linda har strandat på sängen ;P) Jag mår över förväntat bra faktiskt, Me like :D SÅ jag kommer säkert att få tillbaka det på mig i morgon ;) Hehe, men i alla fall. Vi var ute på pers igår. Kvällen blev, ja, väldigt lyckad :) jag är super nöjd, och med så gott sällskap som jag hade med mig ut(partypinglorna) så var det ju givet att kvällen skulle bli bra :) Drack drinkar och shootade(usch bea!) dansade och sjöng.. Blev efterfest oxå, uffa mig.. Hatar att vakna upp någon annanstans när jag har varit ute och druckit, men men, soffan var ju rätt så skön iaf :)

Ikväll så blir det utgång på nesbyen, ojojoj.. Håll er inne, lås dörren och dra för gardinerna! 3! (ja ni läste rätt ;P) 3st svenskar kommer till hjörnet i kväll och livar upp stämningen lite ;) Hur nu det ska sluta, är väldigt skeptiskt, är nes tillräckligt stort för oss alla?! Det återstår att se....

Fortsättning följer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar