onsdag 30 september 2009

Tisdag

Skön fri dag jag har haft då :P Skulle egentligen ha tagit tag i mitt ostädade och äckliga rum men hmm, kom aldrig så långt ;) Hehe.. Vaknade upp bra tid, 9(!) åkte hem till Tina där både hon och Elina hade försovit sig så klart ;) Hehe, Körde Elina till barnehagen sen blev det kaffe och massa prat och skratt tillsammans med Tina, Barbro, Sander och lilla Adrian :) Trevligt värre :P Efter en sväng till stallet körde jag hem tina sen åter hem igen.. Hmm ja där jag som sagt skulle ja tagit tag i allt som borde göras men blev en ögonblund på soffan ist hehe :)

Blev middag hemma hos Tina och Elina oxå, mysigt :P Nu sitter jag hemma och prata med min bitterfitta till sambo ;) <3 Ätit morötter med dipp, mumma :P

Jobb i morgon, 14-22 Härligt med lite timmar :P

Bergen nästa vecka, guuud vad skönt :)

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar