onsdag 2 september 2009

Ny dag...

Vardagsrummet är så gott som uppackat och köket med :) Alltid en början, sen att allt bara är innslängt på vår rum är en annan historia :) Men vi storm trivs iaf, det måste jag dock säga.. Bubbel bad OCH dusch är inte helt fel heller ;) Hehe
Mitt lilla barn har blivit så stort oxå, hmm Hon blir faktiskt hela 4 månader den 19 september, inte många dagar efter jag själv blir ett år äldre, dock inte klokare ;) Ska försöka lägga upp lite bilder på både lägenhet och kissemissen när jag får tid till det, och ja, får tag på en ny kamera.. Suck, så klart gick min sönder när jag var i Turkiet med syster. Hela tre kort fick jag ta. Min vanliga tur!

I morgon blir det middag och film mys med OA, aldrig fel :) Vi får väl se hur det blir med beas besök.. Hmm skeptisk ;) Pappsen och Carole kommer upp på fredag :) Var några månader sen sist man såg dom.. Synd bara att lillebror inte kunde följa med, men men.. Kommer fler gånger :) Nästa torsdag kommer linda och evt. elin upp, woohoo :) Partypinglorna var också länge sen!

Ska försöka ta sig till sängen nu kanske..

Sov gott folkens ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar