onsdag 9 september 2009

En dag i taget...

Är det inte det alla säger, att man ska ta en dag i taget... Önskar jag hade haft en bok där man kunde läsa sig till vad som faktiskt kommer till att hända i framtiden. Hur det blir beroende på vad man väljer att gå för väg. Men det finns det ju inte tyvärr, så blir bara att bita ihop och hoppas på det bästa.

Sitter hemma i soffan och ser ut på det härliga höst vädret. Har en dag fri från jobb och mobil tlf idag.. SÅ den enda jag har att prata med att kissekatten som ligger och kurrar för fulla muggar i mitt knä, ja och biter efter mitt halsband. Otroligt trevlig. Men mycket bättre det en att sitta ensam kan jag säga. Kurerar mig med te och honung. Har slem i halsen och ett par ögon som vill vara slutna, men icke. Jag ska trotsa tröttheten och sitta uppe och se på lite dålig film! ;)

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar