tisdag 15 september 2009

Tillbaka till vardagen...

Ja i morgon är det bara att dra på sig dom gamla arbetskläderna och dra sig tillbaka till verkligheten.. Men kommer att göra det med ett större leende en vanligt, efter den här underbart sköna helgen klarar jag av allt ;) Att solen har börjat lysa igen efter allt regn förbättrar bara saken :)

Blir frukost mys i solen i morgon med älskade Sessan sen på jobb.. Efter jobb en sväng i stallet :) Jag hjälper tina med hästen och hon hjälper mig att få något att göra om dagarna :D Dubbel vinst ;) Plus att jag faktiskt saknar att sitta på hästryggen :) En ledig dag då vädret tillåter blir det en liten prov tur på Catch :)

Nu väntar sängen, hör allt hur kuddarna skriker efter mig där inne ;)

Natta... Doodeeliiddoooo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar