tisdag 29 september 2009

Måndag

Blev ingen fri dag för mig idag iaf! Älskade kenneth ringde runt halv4 tiden och berättade att han hade så himla ont i ryggen, så det var bara att slänga sig in i duschen och klistra på jobb smilet sen gasa iväg till nes då.. Var dock en väldigt lugn och fin kväll, kom förbi fint sällskap också så jag var inte så ensam iaf :) <3

Så kanske skulle jag ta och försöka sova lite men orkar inte riktigt än.. trycker i mig lite plättar medans jag kollar på 2 och en halv män.. Trevligt :D

Upp rätt skapligt i morgon och köra Elina till barnehagen sen förbi stallet en sväng, rätt bra för mig att jag kommer upp ur sängen, har en massa saker här hemma som jag skulle behöva bli färdig med, suck tråkigt men måste ju göras...

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar