tisdag 8 september 2009

börjar bli trött...

Idioterna avlöser varandra, det tar aldrig slut..
Ska den sista oxå visa sig vara en idiot? Räcker det inte med att jag faktiskt kommer att förlora honom hur jag en gör, måste det sluta så här? "Förlåt mig hit- förlåt mig dit" Ibland så undrar jag om alla "förlåt mig" genom tiderna bara varit tomma ord.. Något som har blivit sagt bara just då utan någon riktig tanke bakom det hela. Sitter och försöker reda ut alla tankar och funderingar jag har, men det går dock inte så himla bra. tror att om jag försöka ännu mer kommer ögonen hoppa ur snart. Alla bråkar, ja visst stämmer det, men det finns olika sätt att bråka på. Skrik och glassplitter, eller tårar och tystnad. Den sist nämnda ger mig kalla rysningar över ryggen. För tänk om det inte bara är p.ga alkoholen? Utan för att det faktiskt ligger något och skaver där bakom som vill fram. Bara och vänta och se? Eller bita ihop, vända ryggen till och gå åt ett annat håll?

Ja jag vet att det är några vackra damer som kommer att säga "Vad va de vi sa?!" Och älskade jag kommer nicka fint och svara "ja jag vet, ni hade rätt" Jag älskar er verkligen för dom ni är det gör jag och jag vet att oavsett vad jag väljer så kommer ni stötta mig hela vägen igenom. <3

Idiot vs idiot

1 kommentar:

  1. Jag kommer stötta dej till 110% vad du än väljer och göra, de vet du. Önska att de fanns en gör-si-och-gör-så-lista jag kunde ge dej men tyvärr så finns de inte. Älskar dej stumpan min <3 Fjant

    SvaraRadera