onsdag 24 november 2010

Utan dina andetag...

så sitter man här igen i sin trogna go-stol.. Var lite små segt på jobb idag, vilket då blir att tiden går sjuuukt sakta.. Trodde aldrig klockan skulle bli så mycket att jag kunde gå och stämpla ut! Men så tillslut så gav jag upp och gick upp i stället.. Sitter och läser svenska skvaller tidningar och dricker en kall svensk öl.. aaaa härligt! :)

Vet att jag borde krypa ner under täcket och få mig lite sömn, har några timmar att ta igen.. Men orkar inte.. Är så jävla tomt i sängen! Uff är inge kul att gå och lägga sig själv längre.. Är säkert mycket tyngre oxå för att jag vet att det är mindre än 1 månad kvar nu..

Så här i efterhand så förstår jag att det här inte var det bästa beslutet jag tagit i år kanske men va fan, man måste ju testa och sen om det inte funkar får man bara inse det då och gå vidare.. Nu är det jobb-jakt som står på schemat.. Ser ganska så mörkt ut på den fronten en så länge men det ordnar sig väl :) Ska en tur till NAV på måndag tänkte jag och se om det går att krama ur dom lite pengar hehe







Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar