onsdag 3 november 2010

onsdag

Snart är äntligen den här dagen slut... Skönt!!

Var och handlade mig lite kvällsmat förut, fick även bli lite ansiktsmask samt ögonfrans färg och hårinpackning.. HAHA sug på den du dåliga känsla!! Har dock inte orkar gjort ett skit än men va fan, dom finns ju kvar i morgon med :)

har kommit på mig själv flera gånger nu på senaste att tycka det är jobbigt att gå och handla.. Känns som om alla bara stirrar i butiken och tänker "shit ska den där bruden äta allt det där själv?!" även fast det inte är mycket som handlas känns det endå sjukt jobbigt på något sätt.. Helt mysko, har ju inte haft problem med der förut, är nu dom senaste veckorna det har kommit, och är ju alltid när jag ska handla själv då.. Det värsta är om jag kommer på att jag glömt något, då måste jag gå till en helt annan butik och handla det, går absolut inte att gå tillbaka till den samma.. Fan kan ju inte handla fler än 2-3 gånger i veckan på samma affär om ens det.... Hör ni hur sjukt det låter??!! Känner inte igen mig själv eller mina sjuka tankar längre! Vart tog tjejen vägen med det där sjukt bra självförtroendet vägen någonstans? Hon som sket i vad alla andra tyckte och tänkte och gjorde precis det hon ville? Känns som om jag har tappat henne på vägen och vet inte hur jag ska hitta henne igen..!!

Vill även säga att jag saknar lillkillen där hemma i sverige.. har bara träffat pyret 1 gång men älskar han redan sjukt mycket!! :D För alltid i mosters hjärta!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar