torsdag 25 november 2010

2011

Det ska bli vårat år! :D 2010 har på ett sätt varit ett helt okej år men nu på slutet har det varit så gott som piss.. Så det är med glädje jag välkomnar 2011, med öppna armar till och med :P


Med vad har jag egentligen gjort i år 2010??

  • Firade in det nya året med en sovande sambo vägg-i-vägg tittandes på alla andras fyrverkerier genom sovrums fönstret tillsammans med sessan. Måste dock även ta med att både jag och älskade fjant var sjuka :P Då sa vi båda att 2010 skulle bli vårat år, då vi levde livet och reste en massa.. vad hände där??
  • Åkte på en oförglömlig personal tur den 1januari tillsammans med hela eidsgård-gänget.. Det som händer i lillhammer stannar i lillhammer haha :D Kul hade vi det är en sak som är säker :)
  • Straks där efter träffade jag en underbar karl.. jag visste inte då att jag senare skulle falla pladask för honom, insåg det när det var försent ;) 
  • Vi började planera våran sommar samtidigt som vi försökte ta vara på vinter. Vi var inte ute speciellt mycket våra sista månader i gol. Jobbade mest och bara tog dagen som den kom.
  • I Februari åkte jag och Elin upp till sälen och gjorde det osäkert i 1 vecka, galet haha :D
  • Var hemma hos familjen 1 vecka i mars, fick se med glädje att min syster började komma upp i min size, dock var hon ju då gravid så lite tragiskt från min sida kanske.
  • Älskade fjant fyllde 22 och hade även då en liten kris (även fast hon kanske inte vill erkänna det haha)
  • I maj så åkte äntligen flyttlastet till rosendal, var många turer fram och tillbaka innan vi äntligen var klar.
  • Sommaren 2010 minns vi alla med både glädje och ja typ sorg. Var en väldig påfrestad sommar då mina vackraste flickor inte alls mådde bra. Men dom var sjukt starka och tog sig upp från botten och vidare, älskar er!!
  • Fick träffa många fina härliga människor på hotellet som jag verkligen hoppas jag kommer få se igen någon dag... Ida, jimmy, stampe, sanna, henrik, emma, tilda m.m Ja alla är ni lika underbara och jag är glad över att fått lära känna så sjukt bra människor som er :D
  • Två veckors semester fick det bli i sverige land.. Träffade familj, vänner och några härliga dagar på öland med fjant :)
  • Hösten fick en total vändning då jag trodde jag hade hittat en perfekt lösning på allt.. Vilket senare visade sig att jag fick svälja min stolthet och erkänna både för mig själv och min omgivning att jag hade sjukt fel. Jag hade kunnat förlorat så mycket men nu så känns det stabilt! 
  • Så nu är vi snart inne på sista månaden av 2010... Give it to me bitch!! Nu kör vi ;)


                                                                           VS

                                                                           
Har säkert glömt en jävla massa saker men de skiter vi i just nu, tar det en annan dag :) Hakuna matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar