tisdag 2 november 2010

lögner.....

Är trött och frustrerad.. Ja och kanske lite berusad men det ger jag FAN i just nu!!

Lögner, känns som om allt bara varit lögner.. Allt har bara varit toma ord sen stund ETT!!!! Hur fan kunde du säga att du älskade mig?! Hur fan kunde du säga att du ville att jag skulle komma och bo med dig?! Hur fan kunde du krypa tätt in till mig och hålla om mig hela natten?! Allt var bara lögner!! Allt du sa var bara tomma ord!! Inget har varit sant! Det har bara varit ett spel från din sida, ett sett att underhålla dig, få känna dig behövd!! Men hey, här kommer en nyhet för dig! Allt jag ahr gjort och sagt har varit sanning! Det har kommit från hjärtat! Helt nytt för dig kanske?!!

Trött, irriterad, ledsen, ensam och frustrerad!! Allt på en och samma gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar