måndag 1 november 2010

tungt...

Nu känns det så där tungt igen.. Känslan av att något kväver dig sakta inifrån.. Du vet inte vad du ska göra för att tänka på annat för så fort man får en tredjedels sekund över så är det alltid samma sak, varför?varför?varför? Letar efter tecken, filmerna rullar, allt som har hänt och som har sagts sen januari spelas upp och om och om igen.. Det tar aldrig slut!

Känner mig ensam, har nog aldrig kännt mig så ensam som nu.. Vet att det finns 1000 människor jag kan ringa just nu men jag orkar bara inte, kan inte sätta fingret på vad som gör ondast. Att han kanske lämnar mig! Han har varit otrogen! Han vill ha henne istället för mig! Allt gör så jävla ont!!

Förstår inte vad jag har gjort för fel?! Det var ju exakt samma visa bara för några år sen, trodde jag hade vuxit och ordnat upp mitt liv men tydligen inte.. Är fortfarande den samma som jag var för 4 år sen..

Att inte ha fått ett klart besked gör lika ont och är lika jobbigt som jag tycker det är skönt.. Vill inte höra han säga att han inte älskar mig, att han vill leva utan mig.. Samtidigt som jag blir tokig av att inte vad som kommer hända härnäst! Vill ha kvar hoppet men endå inte, vill kunna släppa och gå vidare men samtidigt vara kvar och hålla fast...

vet inte vad jag ska göra på onsdag, är ledig hela dagen.. Har inget att gå upp till, jobbet har endå tvingat mig att gå upp och ducha och möta människor.. Men på onsdag är jag helt ledig, inget som gör att jag behöver sätta på mig kläder eller nått...

Vill inte vara ensam längre! Vill vara med dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar