torsdag 4 november 2010

Torsdag

Snart dags att ta sig ner på jobb.. hoppas att humöret håller sig uppe idag, det är tanken på att bea kommer i morgon som får mig att känna mig lite gladare :)) Ooooch du ska få äran att ordna mina ögonbryn hjärtat ;) Dom ser helt enkelt förjävliga ut! Och lyset i badrummet gör att jag inte kan plocka dom ordentligt :( Sååå när vi endå ska ha en ordentlig spa kväll i morgon så kan du få fixa det med hehe ;)

Det är de där med dubbla budskap som fuckar upp mitt huvud.. När jag vaknad upp i morse kändes allt bra, var för att jag trodde att allt var det, men sen kom verkligheten och slog till mig riktigt ordentlig, för att påminna mig om att nonono emma, vakna upp.. inget är fortfarande bra!! Vill att det ska bli måndag nu så allt kan bli överstökat.. Så jag vet vad som händer med mitt liv.. Mår inte bra längre av att går runt i en liten bubbla!!

Ha det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar