fredag 26 november 2010

26

Nedräkningen fortsätter för fullt ;)

Nu design med faktiskt :P Hehe bea berättade och emma härmade :P

Seg dag på jobb idag med.. Var inte så många gäster, så klart var mitt första bord 7 stycken 18åriga tjejer som man absolut inte alls vill vara trevlig mot egentligen, -hej-jag-är-en-snobb-och-bättre-än-alla!! Skjut mig! Var några bord efter det men inte många.. Har inte haft gnistan idag, surt men vet ju varför...'

Försöker att fixa så jag kan få se älskade bea snart med.. sjukt länge sen, menar det är ju inte bra att gå från ses-varje-jävla-dag-och-flumma till vem-är-du-dig-var-det-länge-sen-jag såg... INTE OKEJ!

Nej men om man kanske skulle ta och lyfta sitt lilla (läs stoooora) arsle och släpa sig iväg till sängen istället kanske.. Ölen ska drickas upp först bara, vardagsalkis javisst! ;)

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar