söndag 28 november 2010

1 advent...

4h sömn var allt jag fick, man kan ju tycka att jag borde vara tröttare men känner mig bara sliten i kroppen men kan inte somna.. satte på lite gossip girl men låg bara och kollade utan att kunna somna..

Nu blir det lite glögg... alkoholfri så är värt några små vuxenpoäng endå tycker jag :P

Fri i morgon.. Och allt jag har inplanerat är en fika med camilla i nesbyen och förhoppningsvis hämta ut mina nya ridstövlar... Ska bli skönt att slippa frysa så mycket om fötterna :) Kom även fram till att det är dom jag får lov att använda nu om jag ska ut något för mina timbaland skor ligger kvar hemma i rosendal, allt jag har med mig är mina adidas skor, lite för kalla i -15 grader faktiskt!!

Ja skulle berätta för er vad det var som hände igår natt med.. Joooo när jag skulle gå upp och sova vid 4 tiden så mötte jag en gäst i korridoren, en äldre dam som undrar om vi hade sett hennes man, han visade sig vara försvunnen.. Inte allt för kul! De hade varit på fest på hotellet och mannen blev vääääldigt full, när dom skulle sova så kunde han tydligen inte det så skulle ta en promenad.. Vi letade i hela hotellet, ringde taxi, andra hotell, åkte runt i gol för att se efter honom men ingen lycka.. Ringde tillslut politi och efter många om och men så ringde dom upp och sa att de hade hittat honom.. Då hade han gått ända bort till nesbyen (2 mil från gol!!) han hade tydligen bestämt sig för att gå hem, bodde i drammen.. Sen när gubben väl kommer tillbaka till hotellet med taxi efter 7 tiden så visar han ingen ånger eller skuldkänslor, karln var iskall och började skämta om politi och saker.. What a fuck?! Kan lova att om det hade varit min karl så hade jag släpat upp honom till rummet och så hade han fått veta att han levde.. Så där gör man faktiskt bara inte!!!

Men vad är en kväll med julbord utan lite drama??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar