tisdag 30 mars 2010

Tisdag

Hatar det, verkligen hatar att vakna upp med en tryckande ångest och ett bröst som känns som om det ska explodera tillsammans med huvudet och tårar som rinner helt okontrollerbart.. Känslan av panik, helt tills man inser att det faktiskt bara var en otroligt skrämmande dröm. Det är så sjukt vad kroppen kan göra med en medans man sover, min hjärna går på helvarv hela tiden, tankarna bara flyger runt och jag får aldrig helt slappna av... Jag hoppas att allt löser sig snart, trött på att inte vara mig själv!

Fick spendera lite tid i rosendal då jag var fri :) Det var skönt att få komma iväg en tur, vi hade inte det bästa vädret så blev mest bara mys i soffan hela dagarna :) Vi hann med en middag på hotellet dock, så sjukt god mat dom har där! Helt galet gott :) <3

Blev en tur till kyrkan på söndagen, attans att vi inte hann med att bikta oss för alla våra synder, -"får man säga så i kyrkan?!" haha helt perfekt ;) Funkar till precis allt :P Kuuul Var linneas dop vi var på om ni undrade varför bea och jag tog oss till kyrkan på en söndag av alla dagar (menar är inte det en dag då man ska vila sig på?!) Blev middag på eidsgård, småmat och kaka :D Eller ska jag kanske skriva kaker? Sjuk norsk tradition, men god ;) Sen var det bara att slänga sig i arbetskläderna och börja jobba, gick fina fisken då :)

Hoppas på en lika lugn kväll idag som det var igår, skööööönt med en soft kväll då man inte behöver springa arslet av sig, särskilt nu när jag inte känner mig helt vän med mig själv om dagarna..!

Nu blir det duschen sen jobb! Och så där sambo, nu har du lite kvälls läsning ;) <3

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar