onsdag 3 mars 2010

Tisdag natt

Om ca ett dygn så är jag på väg mot sverigeland igen :D Ska bli kul att få träffa alla nära och kära igen.. Trots att jag är genom förkyld så ska jag trotsa bacillerna och jobba i morgon, hoppas på att det inte blir så sent, börjar kl 11 i morgon så slutar nog vid 21 tiden skulle jag tro.. Blir det lite sambo mys medans väskan packas sen går tåget vid 03:08, ipoden ska laddas, kläder ska tvättas i sista sekund, skor ska väljas ut ( fast det kommer bli en tur till skopunkten kan ja lova ;P) Smink ska packas ner.. ujuj mycket saker som ska göras på liten tid.. jag ska nog hinna ;) hehe

Har degat i soffan nu i två dagar, skööönt :P Fick hoppa in i dag några få timmar och hjälpa till i serveringen men gick fint.. kände att jag fortfarande är dålig dock, så blir till att ta det lilla lugna i morgon om jag ska orka vara pigg i sverige..

Nu blir det en natt cigg sen sängen nästa :)

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar