fredag 12 mars 2010

Fredag

Massa blå himmel (och lite moln då ;P) och en temperatur på +4 (ute, inte inne!) Härligt :D Och vad ska jag göra tro? Jo men de är klart ja ska jobba... Hmm ska väl egentligen inte klaga så mycket, har ju faktiskt varit ledig bra länge haha :) Men det är väl bara så det är, mycket vill ha mer ;)

Resan hem gick fint, var lite tråkigt med tåg sista timmen men endå skönt att slippa köra bil i det här märkliga vädret. Hade så klart en gubbjävel bredvid mig nästan hela vägen från oslo i gol. När jag sitter där i godan ro och lyssnar på min ipod så tycker jag att det låter lite märkligt, då ser jag i ögon vrån att gubbjäveln har lyckats somna och nästan halvligger mot min axel och SNARKAR!! Va fan?! Så jag satte mig och kramade om fönstret och höjde ljudet till max, sket i om jag störde andra, menar får inte jag lugn o ro så varför ska dom andra få det?! ;) Det borde faktiskt vara lag på att man INTE får somna på tåg om man snarkar eller ger andra konstiga störande ljud ifrån sig i sömnen!!

Väl hemma igen gick vi snabbt igenom mina fina inköp, faktiskt inte bara skor ;) Sen intog vi varsin plats i soffan med datorn i knät, aaa härligt ;) Bea har även blivit fast i nya paradise hotel, själv har jag lyckats att inte kolla på det ännu :P Så henne får man inte mycket ur när hon glor på det ;)

Duktiga jag har även börjat med härlig gröt till frukost nu om dagarna :) vuxen poängen bara ramlar in igen :D Och nu när det är så fint väder ute får bilen stå hemma och så tar jag ipoden och går till jobbet, rätt skönt faktiskt, ner till jobbet iaf ;)

Ska slänga på mig ett ansikte och springa iväg till jobb nu, hoppas på en lugn kväll så jag kan få sluta skaplig tid, vem vet, kanske man kan komma sig i säng innan klockan har passerat 02 i natt?! :D

Puussss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar