onsdag 17 mars 2010

Tisdag

Har haft en lugn och skön dag på jobb och det behövdes, mitt huvud slutar inte värka :( Gör sig hela tiden påmind om att det inte står riktigt rätt till, vet inte om det kanske är en tur till ögonläkaren jag behöver.. men sånt kostar pengar som jag inte har :( Annars så är det väl omedveten stress som kommer upp till "ytan"... 46 dagar kvar, spännande, oroligt, nervöst.. Allt på en och samma gång :/
I morgon är jag fri igen, inte så bra för ekonomin kanske men känner att jag behöver det i alla fall, kanske det kan få mig att slappna av lite... Spa dagen med flickorna var underbar, det måste vi bara göra oftare :) Så nästa månad ska det bli en dag till, och då får det allt bli två behandlingar :))

Ska strax slänga oss i bilen och hämta upp daniel som kommer på besök, kulkul :) Mest för bea kanske ;)

På torsdag morgon nästa vecka åker jag en tur till rosendal och besöker söt <3

Banken är ordnad oxå, så nu håller vi tummarna för att den här är bättre!! :)

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar