fredag 12 mars 2010

Fredag kväll

Jag ger upp! Det första jag ska göra på måndag när jag kommer ner till sentrum är att avsluta mitt konto på sparebank 1! Helvetes jävla skit bank!

Var inom idag för att hämta ut mitt nya visa kort, som jag beställde förra veckan för andra(!) gången, hade det kommit? neeej så klart inte, beställningen hade inte kommit fram, IGEN! Så var bara att göra en ny beställning, men ja menar 3(!) gånger ska man inte behöva beställa ett jävla visa kort! Så nu ska jag ge den jävla banken ett vackert adjö och ta mitt konto till en annan mer pålitlig bank, där dom kanske jobbar mer för sin lön!

Bitter? jag? lite kanske!

Nu ska jag ta och göra mig klar för natten, har ett stor sällskap i morgon som kommer sluta upp i grisfylla, uffa mig, behöver ladda upp alla batterier jag har för att orka ta mig igenom morgondagen... Gud ge mig styrka!

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar