måndag 15 mars 2010

Söndag

Och min härliga ledighet i morgon ser jag framemot :D Ska ta mig sambon under armen och ramla ner till sentrum vid 10 i morgon för att säga upp kontot på spare bank 1 och öppna ett nytt fint på dnbNor :) Kl 12 är första spa timmen bokad :D Jag och Tina tar en sjokladebehandling medans Beafis ska ta en anti-stress-massage :) Vi kommer få en sjokladekroppspeeling och sen bli insmord med en avslappnande olja med inslag av vanilj, sen ansiktspeeling och sjokladeansiktsmask :) Hur underbart låter inte det då?! längtar som ett litet barn på julafton, det bästa är att alla är lediga så kommer bli att njuta i relax avdelning efter behandlingarna och sen bubbla lite inne på tropicana :D och så avslutar vi dagen med lite "sol" :P

Dagarna rullar på och dagen med stort D närmar sig med storm steg.. Det är med blandade känslor jag ser framemot den dagen. Ett nytt jobb där jag inte kan något, är alltid lika nervöst att välj det osäkra före det säkra som man kan utan och innan. Men hoppas och tror att det kommer gå fint :) Att jag inte har fått ordna mig lägenhet ännu tynger mina axlar något väldigt men bara hoppas att det kommer att lösa sig så snart som möjligt! Särbo klinkar ju faktiskt inte lika bra som sambo heller, men är väl kanske på tiden att jag tar steget ut till vuxenlivet. (eller ett litet litet kliv i alla fall ;P)

Bea har gjort det så fint här hemma nu oxå, städat och ordnat så nu ska vi verkligen försöka att hålla det så här fint hela tiden :) Det tog oss bara 5månader men iaf ;) Bättre sent en aldrig haha :P

Ögonen börjar hänga mer och mer och huvudet värker fortfarande lite, så snart blir det allt att slänga sig i sängen och krama kudden!

Natta <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar