torsdag 4 mars 2010

Onsdag natt

Och om en timme så rullar tåget från gol vidare mot mitt hemland, ja ett litet stopp i oslo på en timme men ska väl gå fint :P
Så klart blev det en lång och fin dag på jobb (12h senare!!) Lite mer att göra än vad vi hade väntat oss men dream team gjorde det igen ;) Trivs som fisken i vattnet på jobbet :P

Hade en liten pause idag på ca 30min, trodde jag skulle få hämta ut mitt efterlängtade visa kort men neeeej då, där trodde jag fel.. Mitt jätte braiga humör sjönk som en sten i havet när jag klev in på banken, (det måste vara citron käringen äter till frukost alltså!!) Den beställningen som gjorde för en vecka sen har tydligen inte blivit genomförd så var bara att vackert beställa om det på nytt.. WHAT A FUCK?! Hur i piiip hade ni tänkt att jag skulle klara mig utan visa kort en vecka till?!, flög fint genom mitt redan så fulla (läs tomma) huvud.. Men stod där och sa lite vacker genom sammanbiten mun att det var ju faktiskt så att internet banken inte funkade heller! Kärringen har ju nu lyckats spärra/stänga av min dosa tills nya visa kortet kommer.. SMART! (Behöver jag ens nämna att hon är norsk el?) var bara att ta ut lite pengar och hoppas på att svenska banken kan hjälpa mig med att växla, menar där jobbar dom kanske för sin lön i alla fall..

Ja humöret var väl inte på topp efter det där mötet men skrattade mig endå igenom kvällen, kan ha varit för att jag hade lite feber eller så är det all nässpray jag har sprutat in hehe :P Goa grejer de vettu ;)

Nu är det inte länge inge tills jag ska ta och bära ut väskan och starta bilen, har sagt hej då till söta sambo och bebisen.. Kommer sakna er!! Men kommer snart hem igen och har med mig godis och vin :P Sambomys <3

Saknar söta då :(

Ha det fint <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar