onsdag 17 mars 2010

Onsdag

Blir till att jobba idag i alla fall, det är lite sjukanmälningar så var bara att hoppa in i duschen och bli som en människa igen.. Jaja fick ju sova rätt länge i natt i alla fall och hade inte så jätte mycket planerat ikväll, så kan faktiskt lika gärna bara åka iväg och tjäna lite pengar :) 9h mer än vad jag skulle haft den här månaden, är lite pengar i kassan, ska se hur det blir på fredag, kan lika gärna hoppa in några timmar och hjälpa till, är ju faktiskt ledig 3 dagar nästa vecka.. Och då kan jag faktiskt inte jobba, för då ska jag till söt :D <3

När jag var klar i duschen och skulle sätta på mig strumpor så lyckades jag ju så klart att sparka sönder halva min stortå :/ Gör faktiskt ganska så ont! SÅ nu är den inlindad i plåster (som var värdelösa och släpper i kanterna) kommer bli en haltande emma på jobbet men jag är där i alla fall :) Så nu hoppas vi på en lugn kväll igen :))

Har lite minuter till godo innan jag måste sätta på mig ett ansikte så hinner läsa lite ur min braiga bok ja köpte i sverige :)

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar