lördag 20 mars 2010

Lördag

Och ännu en helg med jobb, sitter och funderar på hur länge sen det var man hade en ordentligt fri helg med sambon och bara njöt av livet.. Måste ha varit i september då jag fyllde år, och innan det förra vintern eller nått.. Hmm, sjukt egentligen.. Vi som var ute och dansade jämt förut och drack som om morgon dagen inte fanns.. Det var sjukt roliga tider :) Hoppas man kan få mer fri i sommar så kanske vi kan njuta av varma sommar kvällar med en öl eller två tillsammans :)SAKNAR!

Känner mig lite larvigt förälskad idag :) <3 Ni vet den där känslan av att allt är nytt och lite blygt, man ler så fort hans namn kommer på tal eller så fort hans bild passerar i ens huvud.. Låt aldrig den känslan försvinna!! :D <3<3<3 Känner mig som världens lyckligaste, att jag har haft sån tur att få träffa och lära känna en sån fin kille, trodde allvarligt att dom inte fanns! Många stolpskott har jag råkat utför på vägen, kan kanske vara därför jag alltid är så skeptisk?! :) Men det här, ja det här känns bra, riktigt bra :D <3

Ska göra mig klar för jobb, fick jobba igår igen men det gör inte så mycket :) Behöver pengarna :P Fri måndag, eventuellt :) Onsdag(eller torsdag vet ej ännu) till lördag är det rosendal för hela slanten :D

Pusss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar