tisdag 9 mars 2010

Tisdag

Vill egentligen inte alls packa klart väskan ikväll, är faktiskt inte alls så sugen på att åka in till stan i morgon och sätta mig på tåget som ska ta mig tillbaka hem. Jag hade faktiskt kunnat tänkt mig att stanna kvar här en vecka till eller kanske tre...

Men det går inte, jag har ett jobb som väntar, en vardag som väntar, en sambo och en liten bebis där hemma som jag har saknat en massa. Det blir vad man gör det till säger man, ja kanske det, och nu får det faktiskt ta och bli lite ändring snart för att gå dag ut och dag in med samma tråkiga inställning går faktiskt inte längre! Näe nya tag!!!

Har fått träffa både familj och vänner här hemma, så glad att jag fått så mycket tid tillsammans med alla oxå :) Har så klart shoppat lite väl mycket (men är värd alla par skor jag köpt!!) men har ju faktiskt bara varit bra saker :D Får lov att låna en väska till av pappa för att få med mig allt hem, hehe :)

Nu ska jag försöka packa ner allt som ska med hem igen, sen slänga mig i soffan tillsammans med pappsen o carole, tror nog det blir rätt skapligt i säng för känner mig rätt trött ikväll.. Klockan kommer ringa vid halv 8 i morgon så blir nog till att sova lite på tåget skulle jag tro.

natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar