torsdag 4 februari 2010

Torsdag

Kom mig faktiskt upp i tid i morse, oväntat men bra :P Ringde och väckte K och kastade katten på Bea :D

Väl framme hos läkaren fick jag studsa mellan väntrummet och läkaren/provrummet några gånger sen var det klart.. Och som väntat så hade jag så klart urinvägsinfektion suck, så nu knaprar jag penicillin och dricker massa tranbärsjuice, dock bara i tre dagar sen jag i fin fin form för sälen resan på måndag :))

Oooo, älskar mina nya armband, min nya kjol och mina nya t-shirtar :D

Fick ett väldigt glatt tlf samtal som verkligen gjorde min kväll lite roligare :) En kock på hotellet som ska flytta ur sin lägenhet i april/maj som jag skulle kunna hyra, jippie :D blir såååå glad när turen börjar vända, blir perfekt för mig och sessan, halv möblerad men skulle kanske få se bilder på den redan i kväll, K skulle vara en ängel och åka över och ta kort på den för att jag skulle få se :) Sen ska jag bara bestämma mig för om soffan m.m. ska få följa med, känns nästan som det.. Är allt lite glad i min soffa, har ju fått den av älskade Pappsen, den får mig att inte längta hem lika mycket :) Så nu vill jag flytta på engång, helst igår :D

Jag hoppas verkligen att mina lilla tur som har börjat komma nu ska hålla i sig och inte vända och göra så att jag får sträva i motvind igen, vette fan om jag kommer orka med det just nu.. Så snälla söta kära gud! Låt mig få vara glad och lycklig nu va?! Kompis :D

Ska sparka lite på sambon strax så hon börjar packa inför sin oslo resa i morgon, hehe alltid ute i sista sekund ;) Var tur att jag var ledig idag så jag kunde tvätta lite kläder åt henne, inge kul att springa runt helt skitig ;) Hehe

Puuussss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar