söndag 14 februari 2010

Lördag natt

Efter mer än 12h på jobb så är jag bra sliten nu känner ja.. men var tvungen att tvätta när jag kom hem så klart.. så nu sitter jag här kl 2 på natten, 10h kvar innan jag ska va på jobb igen, wohoo härliga helg ;) Känns endå skönt att jag ska jobba en massa i morgon, slipper jag sitta själv på den aboslut värsta och mest deprimerande dagen i året... Helvetes-alla-hjärtans-skit-dag!! Tur är väl att jag har min söta lilla bebis som troget sitter hemma och väntar på mig.. Får så dåligt samvete för att jag inte är hemma mer och är social med henne men måste ju jobba :( Ska mysa med henne hela fredagen när jag är fri :))

Saknar mycket just nu :( Saknar sommaren, saknar familjen, saknar sambon, saknar K, saknar mina vänner, saknar att kunna göra vad jag vill precis när jag vill, saknar dagarna då vi stod i backen när solen sken, saknar att kunna dricka gott och äta gott, saknar det mesta... Saknar inte att känna mig ensam!!

Säger god natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar