fredag 12 februari 2010

Fredag

Har en ledig fredag, kom hem från sälen för några timmar sen.. Var skönt att få komma iväg på lite semester :) Känns dock som om vi sov väldigt mycket hehe, men man ska inte vara depp och ångra det man har gjort, bara se till att man inte gör om det nästa gång :) Men var kul att få träffa flickorna igen, känns inte som om det var så länge sen som det egentligen var.. Är skönt att få prata av sig lite och skratta en massa :) Började planera våran London resa i Maj oxå, blir nog inte början av månaden, krockade lite med mitt och lindas jobb men ser ut som om vi löste det rätt fint i alla fall :) Man behöver ha saker att se framemot för att orka ta sig igenom dom här gråa perioderna!

Får reda på efter helgen om lägenheten jag har kollat på blir ledig till första Maj eller inte, hoppashoppas!! Annars får jag bara lösa det på något annat vis, allt löser sig tillslut :)

Att sitta själv hemma var inte lika skönt som jag trodde det skulle bli :/ Sambon har åkt till sverige och jag tänkte ha lite egen tid med mig själv och katten, men segt som fan när man vet att det inte kommer komma hem någon mer :(

Tar nog bara och gör mig klar för natten snart tror ja, alltid bra med lite sömn :) Har ett 12-21 pass i morgon, passar mig utmärkt :)

Saknar!

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar