tisdag 2 februari 2010

Måndag natt

Dålig uppdatering ja vet, men har varken haft ork, tid eller lust att skriva.. Har så mycket annat viktigt att göra om dagarna ;)

Har haft fin besök här från Rosendal, var väldigt trevligt :) Pojkarna kom i söndags kväll, lagom till jag sluta :P Sen åkte dom nu i natt igen :( Var ett väldigt kort besök men fint endå :P Man ska vara glad för det lilla som sagt ;) Stackars Bea, har saknat D så mycket, jätte kul att få se honom igen men säkert 10 gånger så svårare att säga hej då igen :( Men gumman, nu rycker vi upp oss, ingen bitterfitta-svacka här inte! Nejnej, nu ska vi se framåt i stället :) Solen har börjat komma ner i dalen, vilket bara kan betyda att våren snart är på väg ;) Och med det så kan man säga att Rosendal är inte så långt borta :P Tiden kommer gå jätte fort och snart så står vi och gråter (ja eller jag gör för jag vill inte bli särbo!) över att vi ska skiljas åt.. Hmm ja eller skiljas åt var väl att ta i ;) Vi ska ju dock bo på samma ställe men bara inte tillsammans.. Ska ta med mig Sessan på besök så mycket att ni kommer nog tröttna på oss ;) Och extra nyckel kommer jag med glädje att ge till dig <3

Ska ta och göra mig klar för sängen sen ta och krypa ner, har ett 14-23 pass i morgon och innan jobb så måste jag hinna med att diska :P Har varit så dum att jag lovat att visa att jag faktiskt tog tag i disken hehe :P Jaja, några vuxen poäng är aldrig fel att samla ihop, nu när det bara är några månader kvar (3!!) innan jag ska bli helt jävla skit vuxen och bo helt själv! :))

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar