onsdag 3 februari 2010

Onsdag

Och i morgon är jag fri igen.. Och vad ska jag göra på min fria dag? Joooooo jag ska gå upp strax innan halv 8 för att ta mig ner till läkarkontoret till halv 9 för att jag har fått helvetespissjävlaskit-urinväginfektion!! Kan ju bara inte va sant?! Hatarhatarhatarhatarhatar!! Där försvann mitt braiga humör.. Sambomys kommer bestå av mig som springer var 5min på toa och bea som sitter och halvsover i soffan.. Ooooo så trevligt ;) Ja och så klart vårat galna barn som skriker om uppmärksamhet hela kvällen..

Undra om jag bara kan gå och dra täcket över huvudet och hoppas att det blir bättre tills i morgon? Tror kanske inte att chefen skulle bli allt för glad om jag sket i jobbet dock.. Näe! Blir att ta sig i kragen och göra sig klar för jobbet då.. KL 11?! Hur tänkte chefen nu? ;) Allt för tidigt för mig ju...

Ha det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar