söndag 21 februari 2010

Lördag

Och min 8:e arbetsdag i rad är avklarad!! Känns härligt ;) Bara 4 kvar sen får jag min efterlängtade ledighet på hela två dagar :P På onsdag efter jobb så slänger jag mig i bilen och åker på besök till K :) Tar ca 4h att köra men det är det absolut värt :)) Ska bli skönt att få komma iväg från gol igen och slappna av i två hela dagar :) Åker tillbaka på lördag morgon igen ( om jag inte lyckas smiska till mig en till dag fri ;P) för att jobba kl 15 :( Kommer bli jobbigt att behöva åka hem till ensamheten igen! :(

Tror jag har slagit i huvudet eller nått! När jag kom hem efter jobb vid 12 tiden så hade jag så mycket energi att jag började städa mitt rum, tvättade kläder, gjorde rent och rensade i badrummet och diskade... Vad har hänt med mig?! Så här kan det bara inte fortsätta!! Men måste medge att det allt är lite skönare när det ser bra ut här hemma :P Och mina nya extremt snygga diskhandskar gör ju diskningen lite roligare hehe ;)

Ska slänga i mig en macka med sambon och njuta av mitt glas med vin som vi faktiskt förtjänar :) Sen blir det att slänga sig i säng, jobb i morgon 14-23

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar