tisdag 16 februari 2010

Tisdag

Vill att det ska bli vår nu!! Trött på att vänta, trött på att drömma om framtiden. Kan inte allt bara hända precis nu?!

Boendet till maj verkar inte vara så himla säkert längre så är lite nervös igen :/ vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men i värsta fall så får jag bara bosätta mig i personal boendet för någon månad medans jag letar efter något bättre.. Hittade en jätte mysig lägenhet jag tänkte ringa på, låg dock ca 7km från rosendal men men.. kan jag få det till ett bra pris så ger jag fan :)

V33 och 34 är nu bokad oxå :D Två sköna långa veckor på öland :D Yeees! Har pratat med daniel oxå och kollat så att allt var okej :) Nu vill jag ha vår..!!

Blir nog inte helt fri på fredag i alla fall, the bigboss har kollat lite fel men det löser sig :) Sa att jag absolut kunde komma in och jobba lite, bara jag fick gå så fort middagen var slut.. Ska ha sushi date med tina och bea <3

Saknar faktiskt dig!

Natta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar