måndag 22 februari 2010

Måndag

Och bara 3 långa sega arbetsdagar kvar nu... Har försökt flörta med en arbetskamrat som är fri på lördag att byta med mig men ser inte så jätte lovande ut, hmm jaja.. Försöker i alla falla allt jag kan :) lika så ska jag prata med chefen om mars schemat och se om jag kan byta en dag, då kan jag vara hemma i sverige torsdag-torsdag :D Hade varit såååå skönt att slippa stressa runt och verkligen få träffa alla i familjen :)

Har fått lite "käft" av min älskade sambo för att jag bloggar allt för dåligt haha, men vad har jag att skriva om?? Jag jobbar, sover, äter, skiter.. That's it! Villket otroligt trevligt liv jag har ;) Men nu börjar solen komma fram mer och mer, och jag hörde faktiskt vårfåglar häromdagen :D Sprang iväg med ett leende på läpparna då, tihi..

I dag måste jag ner och ordna med lite saker innan jobb.. Beslutet har kommit, vi har blivit norrmän(!) ja halvt i alla fall ;) Har fått ett riktigt norskt personnumer och står inte folkbokförda i sverige längre.. ujuj hur ska det här sluta?! Kommer vi fastna här för alltid?? Hoppas inte det, men det är en plats att vara på för stunden :)

Vill åka iväg till värmen!! En vecka eller två utomlands hade varit så underbart juuu, men men får drömma vidare.

Och ingen lägenhet har jag fortfarande inte hittat... Börjar känna små paniken komma ang det.. Hoppas att det kommer upp något snart, ska lägga ut annons på zett.no och hoppas att någon vänlig själ ser det och ringer upp mig! :)

Nu blir det dusch, frukost sen sentrum :)

Byebye <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar