fredag 5 februari 2010

Fredag

Snälla söta jag har varit och kört sambo på jobb, hon hade två väskor som jag inte vill att hon skulle behöva gå med ner till jobb.. Flickan ska ju till the big city över helgen.. Är väl tur att jag kommer jobba mig igenom den här helgen (ja som alla andra helger...) för då behöver jag ju inte vara hemma så mycket och känna mig ensam.. Eller är väl kanske en bra början, ja som ska bli vuxen till våren och allt hmmm...

Blev väckt av K, söt :) Mycket lättare att prata upp mig ur sängen en att bli väckt av klockan, vaknar mer till liv då.. haha fast jag inte säger så mycket sammanhängande och sånt så blir jag lite vaknare framåt dagen :P

Ska slöa lite i soffan någon timme eller två innan jag måste börja göra mig klar för jobb, hoppas på en lugn kväll, vill hem och sova igen... Är jag alltid trött?

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar