måndag 2 mars 2009

Trött...

Känns som den där jävla gropen jag ramlade ner i för ett tag sen är nära igen.. Men nu ska jag ta mig i kragen och se till att gå runt den.. Hur jag ska lyckas med det har jag inte listat ut ännu, men det ska gå! Orkar inte gå runt och vara bitter och iriterad över allt igen, måste försöka sluta tänka på allt som gör att jag känner mig såhär.. Trött, grinig, ledsen, arg, färvirrad.

"Glöm bort dina bekymmer, i morgon kommer nya!"

Men det är klart, allt kan ju inte vara bra för en längre tid.. Det ska oftast komma något imellan som gör att dom där rosa molnen man stuttsa runt på blev taggar istället.. 

Sova och vakna upp som en gladare människa!

1 kommentar:

  1. Min älskade vänn! Du vet att du alltid har mig...! Älskar dej massor!!! Du och jag i sommar, de kommer bli galet! Inga gropar där kan jag lova! Massa pussar fjant

    SvaraRadera