lördag 21 mars 2009

Snurrar...

Allt bara snurrar just nu, nej det är inte för att jag drack för mycket i onsdags (vilket jag naturligtvis gjorde) Det är allt annat runt omkring som gör att jag känner att jag tappar fotfästet.. Vart är den där självsäkra tjejen jag engång var?! Försvann hon på vägen någonstans, hur hittar jag tillbaka till henne? Kommer jag hitta tillbaka? Mår inge vidare just nu om jag ska vara ärlig, så det här inlägget kommer inte vara särskilt uppiggande för er som läser.. Men känner endå att jag måste skriva av mig, om ni sen väljer att läsa det är upp till er...

Vad har hänt igentligen, står fortfarande kvar och trampar i samma fotspår som för några år sen, inget har riktigt ändrats.. Jag har blivit äldre, men inte särskilt mycket klokare på vägen. Kommer det aldrig att ändras kanske? Kommer det alltid se ut som nu, fast värre... Om man ändå kunde se in i framtiden på någotvis, för att kunna försäkra sig om att man faktiskt kommer få må bra för en längre tid.. Hur ska man annars kunna hålla humöret uppe, utan någon/något som drar upp en innan man faller? Frågorna snurrar runt, runt, runt.. Blir yr av allt som jag vill ha sagt och gjort, men inte kan gör något åt. Kanske är det bäst att bara dra täcket över huvudet och försöka ta dagen som den kommer, utan några förhoppningar eller planer.

Orkar faktiskt inte att tänka längre.

Tack alla för en otroligt rolig kväll i onsdags!! <3

Bea, du är fan en klippa att luta sig emot i stormen <3

Over and Out...

1 kommentar:

  1. Emma pemma!
    Det är klart du har blivit klokare!! Något annat kan jag inte tro!
    Och det kommer bli bättre, det lovar jag...!

    Känn efter vad du verkligen vill och sen gör du det! =) Lev livet!
    Kram<3

    SvaraRadera