torsdag 26 mars 2009

Onsdag

Om det här hade varit en onsdag förra säsongen, ja då kan jag garantera er att vi skulle varit ute och dansat och druckit.. men inte den här säsongen.. Den här kvällen har bestått utav en massa mys och grillning hemma hos Jörgen.. Hur trevligt som helst :) Blev en liten öl när vi hade kommit fram, men resten av kvällen fick det bli PM (Pepsi Max ;P ) Som chauför kändes det som bästa drickan :P Vann även på Yatsi, något som är väldigt ovanligt för mig.. Kul Kul :) Så kanske börjar man bli lite äldre, när festandet inte är lika lockande och roligt som det var förra året.. Har hellre några bra kvällar att tänka tillbaka till eller bara en dimma utav alkoholen.. Vad har hänt igentligen? Tror allt jag har fått för mkt utav den friska luften här uppe, haha :)

I morgon blir det backen, har blivit lovat fint väder, 4 dagen i rad nu... Hur härligt är inte det :P Så ska ta mig några fina åk innan jobb.. Blir en hård helg men ska gå bra.. Snart är det sälen :D Som vi längtar, helt underbart ska det bli :)

Min älskade fjant fyller om en vecka oxå, hurrahurrahurra :D

Sängen nästa :)

Tack för en jätte trevlig kväll <3

P&K

2 kommentarer:

  1. Jadu Emma, vi partpinglorna har blivit stora o gammla :) orkar inte med att ränna på krogar juh, läste du inte i veckorevyn att pensionärer är ju de nya :) haha puss

    SvaraRadera
  2. Klart jag kikar in här då och då... Måste ju ha lite koll på vad ni har för er!

    Förstå vad du sparar på din stackars kropp när du dricker PM istället för alkohol! ;P

    Backen, snart är jag i bergen! Längtar som faen till Österrike, vill bara vara där nu! Bara två veckor kvar till det bär av! =)

    Haha, jaa, Floda lever fortfarande kvar, än har dom inte gått i graven! =P

    Klart det blir en fika när du är här och "mellanlandar"! =)

    SvaraRadera