fredag 27 mars 2009

Fredag

Nu ni, nu är vi snart påväg :D I morgon kväll rullar pärlan mot sälen, helt sjukt underbart :) Så kanske skulle man börja ta tag i sin packning, äsch.. Huvudsaken är väl att man iaf har tvättat :P Lite krångel med att tvätta hemma numera, då våran knasiga tvättmaskin först pumpade utt vatten och nu inte ens tar in.. Så tog mig en tur till personal och tvättade, lite miljöombyte är heller aldrig fel :)

Nu snöar det ute, kan man få vara inne och plocka i rummet med gott samvete :P Vi har haft många fina dagar i veckan, tackar vi varmt för :) Nu ska vi bara se om det fina vädret vi beställde till sälen kommer oxå ;P

FJANT! Gick inte att slänga iväg en kommentar i din blogg, så tänkte jag skriver här.. Den läser du endå dagligen ju ;)
Ja men faktiskt, du får allt börja blogga mer, annars får jag helt enkelt hitta en ny bloggare att förfölja ;) Och det där med att springa, HAHAHAHAHA, kommer tyvär aldrig att hända!! Tänk på att mina knän inte pallar med det ;) Hehe

Ska jag återvända till min bok ett litet litet tag sen ska jag ta mig i kragen och försöka göra mitt rum beboligt igen ;)

35 timmar kvar ;D

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar