lördag 14 mars 2009

Lördag natt

Länge sen nu.. Som alltid är jag dålig på att uppdatera min blogg, men ska försöka bättra mig, annars kan ni se det som så att jag har hittat andra saker att fördriva min dyrbara tid på :P 

Vi har lyckats få några riktigt fina dagar här nu i veckan, härligt med sol :) Ge mig mer :) Så ut  backen och ett par riktigt gryma åk i parken blev det, sen att jag föll magplask mellan två hopp är en annan historia ( tacka vet ja airbags ;P) Kände mig riktigt mör efter den smällen kan jag lova, men nu tre-fyra dagar senare har jag blivit som en människa igen, Woohoo...
Vi var rikgtigt aktiva i dag måste jg även tillägga, Vera var bakis som ett troll, hehe.. Aldrig bra att spela poker och dricka Whiskey ;) Så blev en tur upp till skarsnuten där vi njöt utav solen i snön och drack en öl.. Mmm <3>

Har även hunnit med en liten tur till gol, faktiskt flera gånger... Vi var så illa tvunga att shopa upp lite pengar nu när lönen äntligen var på kontot, jojomen :) Fick även träffa E oxå innan han lämnade gol för en vecka, trevligttrevligt...

Nu är det inte lång tid kvar innan Elin och jag styr bilen upp mot Sälen och Linda :) Härligt :P Något jag ser framemot en massa måste jag avslöja för er :) Om två veckor är vi på väg.. Det går bra nu :)

Ska ta och försöka se lite film innan jag har en nattdate med min underbara kudde..

Kanske BEA  skulle ta och komma hem nu?! ;) <3
 
P&K 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar