måndag 9 mars 2009

Söndag

Hemma igen... lite trötter är jag allt.. Har dansatdansat med några vackra damer ikväll, varit trevligt.. Dock lite för nykter.. Varför måste man alltid vara full när man ska ut för? Ifs är kanske inte Bar(t) ett av mina favorit ställen här i dalen men endå.. Så gott som 98% av alla som är ute är prutt-fulla.. Varför?!

Nu är satc (sex and the city, för er som inte vet ;P) Tagit över mycket av våra liv här hemma.. Bra där ;) Märks äver när vi börjar prata om saker, viktiga saker som b.la förhållanden, vänner, familj  m.m. Rätt lustigt vad små saker i ens liv kan påverka så mycket över hur man tänker..

Så klart hade B  och jag lite deaptalk när vi gick hem från krogen (som vi alltid har)... Och ju mer jag tänker över allt man har varit med om genom åren ( ja jag vet att vi inte är jätte gamla men iaf) Så känns det inte riktigt som om man orkar lägga ner samma enegi som man hade kunnat gjort för något år sen... Och varför det? är det för att man inte vill bli sårad igen? Men det kommer man ju bli, många gånger till.. Det är sånt som hör till, för man kan ju inte bara släppa allt och sluta hoppas.. Eller kan man?

Nog med det här.. Nu blir det att mysa med kudden ett par timmar.. Sen är det satc date med chirre med bea som väntas innan jobb :) Me like ;)

P&K 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar